Vásárlási feltételek

Általános Szerződési Feltételek

A Szentkúti Kerámia Stúdió (továbbiakban Kerámia Stúdió) honlapján a kerámia műhely tevékenységét és szolgáltatásait ismertetjük, termékeit értékesítjük. A jelen Általános Szerződési Feltételek – a továbbiakban ÁSZF – tartalmazza a weboldalon, illetve a webáruházban elérhető termékek és szolgáltatás igénybevételéhez a vásárló általi felhasználói feltételeket. A vásárló a honlap használatával elfogadja és tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. Jelen ÁSZF határozatlan ideig érvényes.
1. Szerződési feltételek :
1.1 Szolgáltató adatai
A www.keramiastudio.hu internetes webáruház üzemeltetője a Sprint Expressz Kft.
Vezető: Bercsényi Zoltán
Székhely: 3077 Mátraverebély, Vasút u. 102.
Postázási cím: 3077 Mátraverebély, Vasút u. 102.
Telefon: +36-70/388-1859

1.2 Vevőszolgálatunk:
Telefon: +36-70/388-1859
E-mail: info@keramiastudio.hu
Honlap: www.keramiastudio.hu
Kapcsolattartó: Bercsényi Zoltán
Nyitva tartás: Telefonos ügyfélszolgálatunk folyamatosan rendelkezésére áll.
A vevőszolgálat fő feladata a megfelelő információ biztosítása a készletről, a vevői reklamációk kezelése, a vevő és a partner azonosítása, valamint a rendelési státusz ismertetése.
Rendszerünk a rendeléseket folyamatosan rögzíti.
Email-en feltett kérdésekre 24 órán belül válaszolunk.

1.3 A szerződés nyelve: magyar.
A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

1.4 Árak: Az árak bruttó árak, magyar forintban értendők. Az ár 27%-os áfát tartalmaz.
Az árak a szállítási díjat nem tartalmazzák.
Csomagolási díjat nem számolunk fel.

1.5 Tárhely szolgáltató: Giganet Kft, elérhetősége: info@giganet.hu

2. Webáruház-szolgáltatás
2.1 A vásárló, vagy megrendelő a Webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Kerámia Stúdió Magyarország területére és külföldre is elfogad megrendeléseket.

2.2 Szállítók:
– Magyar Posta: A Magyar Posta áruinkat a saját általános szerződési feltételei alapján szállítja.
A hivatalos postai díjszabás az alábbi linken érhető el: posta

– Futárszolgálat: Az GLS futárszolgálat honlapja: www.gls.hu.

2.3 Webáruház szerződési feltételek célja
A Sprint Expressz Kft. a Webáruház szerződési feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház-szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a szolgáltató és a vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
A Webáruház szerződési feltételei a Sprint Expressz Kft. és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

2.4 A Webáruház szerződési feltételek közzététele a webáruház szerződési feltételek vásárló által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztrálja magát.

2.5 A Webáruház szerződési feltételek hatálya a Sprint Expressz Kft. fenntartja a jogot, hogy a Webáruház szerződési feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A Webáruház szerződési feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webáruház szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja.

2.6 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya a Webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Kerámia Stúdió Magyarország területére és külföldre is elfogad megrendeléseket.

2.7. A távoli felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések jelen feltételekről írásba foglalt szerződés nem születik, azt a szolgáltató nem iktatja, így a későbbiek során nem hozzáférhető.

3. Regisztráció

3.1 A regisztrációhoz szükséges adatok:
1. Vezetéknév
2. Keresztnév
3. E-mail cím
4. Telefonszám
Szállítási adatok:
1. Név
2. Utca, házszám
3. Kerület
4. Irányítószám
5. Város
6. Számlázási adatok:
1. Név
2. Utca, házszám
3. Kerület
4. Irányítószám
5. Város

3.2 A Sprint Expressz Kft. a fent említett adatok tárolásával kapcsolatban a következő nyilatkozatot teszi: Adatvédelem: A megadott adatokat a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LIII. törvény előírásait betartva kezeljük, azokat harmadik félnek nem adjuk át.

4. A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása
4.1 Általános jellemzők a szerződés a szolgáltató Internetes felületén történő regisztrációval, a jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre.
A webáruházban való vásárlás feltétele a regisztráció.
A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja.
4.2 Regisztráció: A Webáruház-regisztráció során a vásárló adatai megadása után rendelkezik a rendelés leadásának képességével. A vásárló a termékkínálatból bejelentkezés nélkül szabadon válogathat, azokat kosarába helyezheti. A vásárló felhasználói nevével és jelszavával tud bejelentkezni a boltba.
4.3 Megrendelés:
1; A “Hozzáadás a kosárhoz” feliratra kattintva kosárba helyezzük a kiválasztott termékeket.
2; Amikor befejeztük a vásárlást a weboldal bal szélén lévő “Bevásárlókosár”-ban ellenőrizzük a kiválasztott termékeket. Amennyiben valamely terméket mégsem kívánja megvásárolni a termék sorában lévő “Törlés” gombra kattintva kitörölheti a kosárból.
3; A kosárban a “Megrendelés folytatása” hivatkozásra kattintva kezdődik a rendelés feladása.
4; Most következik a Személyes adatok megadása.
5; Kiválasztható a fizetési mód.
6; A számlázási adatok megadása, majd a legalul található piros színű “Véglegesítés” gombra kattintással véglegesítheti rendelését.
7; A rendszer összegzi rendelését, kiszámítja a végleges fizetendő összeget, és amennyiben ezen az oldalon mindent rendben talált, a “Megrendelés elküldése” című piros gombra kattintva a rendelést ténylegesen elküldhető.
8; Ezután a megadott e-mail címre mi automatikusan visszaigazolást küldünk a rendelésről. Amennyiben nem kapott visszaigazoló levelet, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon.
9. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

10. Ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-20 munkanapon belül. Készletünk változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Ilyenkor felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetünk a rendelésén.
Egyedi megrendelések esetén az elkészítési idő a megrendelővel egyeztetésre kerül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
4.4 Megrendelés módosítása, törlése a 2001 évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld a weboldal szoftvere a rendelés felvételének tényéről. A Sprint Expressz Kft. a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a megrendelőnek rendelése módosítására, visszavonására. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a megrendelő e-mailben, vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.
A megrendelés és a visszaigazolás nyelve magyar.
4.5 Fizetési feltételek: A vásárló a vásárolt áru ellenértékét és a szállítási költséget az áru átvételekor készpénzben, vagy a Sprint Expressz Kft. bankszámlájára való közvetlen átutalással teljesítheti.
Külföldi megrendelésre is nyújtunk lehetőséget, kérjük erre vonatkozó kérését a megrendelés során jelezze! Email-es egyeztetés után, az ellenérték és a postaköltség átutalásának beérkezése után a megrendelés kézbesítése ilyen esetekben 1-1,5 hetet vesz igénybe.
4.6 Rendeléskövetési szolgáltatás: A rendeléssel kapcsolatos kérdéseiről az ügyfélszolgálat nyújt tájékoztatást.
4.7 Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei: Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök: – a “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. – a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható a személyes adatok menüpontban Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon.

5. A vásárló jogai és kötelezettségei
5.1 Az elállás joga
A vásárlónak 14 napig jogában áll a megrendelt terméket a szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet – Távollévők között kötött szerződésekről – értelmében a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik. A vitás esetek elkerülésére a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról az eladó videofelvételt készít. Az eladó köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszajuttatni a vásárlónak. A vételár lehetséges módja a vásárlóval külön egyeztetésre kerül. Az elállásra nyitva álló 14 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a vásárló a csomagot átvette. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. Ha Ön megrendelt cégünktől egy terméket vagy termékeket és mégsem szeretné, hogy eljuttassuk Önhöz, kérjük e-mailben vagy telefonon értesítsen bennünket, és mi a megrendelését töröljük. Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből: 4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított 14 munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. A törvény további részletei megtekintése itt. http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor
Elállási jog gyakorlásának menete: Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
A Sprint Expressz Kft. a visszaküldött áru értékét, a visszaérkezés napjától számítva 14 napon belül visszatéríti a vásárlónak az előre egyeztetett módon.
5.2 A Sprint Expressz Kft. esetleges kára: Amennyiben a visszahozott áruról kiderül, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a fenti rendelet értelmében a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését, a Sprint Expressz Kft. követelheti a megrendelőtől.
5.3 Szavatosság: Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
5.4 Termék cseréje: A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel 15 munkanapon belül elvégezzük, ez függ a termék adottságaiból vagy a hiba jellegétől. Termék csere esetén, ha a csere a vásárló hibájából történt, a visszaküldés költsége a vásárlót illeti.

6.Jogérvényesítési lehetőségek:
Panaszügyintézés helye, ideje, módja.
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Sprint Expressz Kft.
Vezető: Bercsényi Zoltán
Levelezési cím: 3077 Mátraverebély, Vasút u. 102.
Telefonszám: +36-70/388-1859
E-mail cím: info@keramiastudio.hu
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

– panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
– békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
– bírósági eljárás kezdeményezése.

7. Adatvédelmi nyilatkozat

A webáruház használata során a Sprint Expressz Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve a futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez. A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a vásárlók azonosításához a Sprint Expressz Kft. a következő adatokat rögzíti a vásárlókról: a vásárló elektronikus levelezési címe, neve, címe, elérhetőségi telefonszáma. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Sprint Expressz Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
Megadott személyes adatait a vásárló a Webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@keramiastudio.hu e-mail címen. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Sprint Expressz Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

VEVŐSZOLGÁLAT

Cégnév: Sprint Expressz Kft.
Cím: 3077 Mátraverebély, Vasút u. 102.
Telefon: +36-70/388-1859
E-mail címe: info@keramiastudio.hu
Weboldal címe: www.keramiastudio.hu
Adószám: 12685518-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-868675
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-……./2015.
Bankszámlaszám: 62900184-10004658
Kapcsolattartó neve: Bercsényi Zoltán
Telefon: +36-70/388-1859
E-mail cím: info@keramiastudio.hu
Profil: Kerámia és egyéb kézműves termékek készítése, értékesítése

Fizetési, szállítási lehetőségek
Átutalás előre
A rendelést követően a termék árát és a szállítási költséget a Sprint Expressz Kft. számlájára kérjük utalni: 62900184-10004658
A szállítás postán vagy a GLS futárszolgálattal történik.

Postai utánvét
A csomagot a Magyar Posta Zrt szállítja ki.
A hivatalos postai díjszabása ITT érhető el:

Futárszolgálat
A GLS futárszolgálattal történő kézbesítés gyors, rugalmas és biztonságos.
A szállítási költség ITT tekinthető meg.
Kiszállítás helye és időpontja: vásárlóink a kézbesítést kérhetik lakóhelyükre vagy munkahelyi címükre is. A futárok 8-17 óra között szállítanak. Fizetés az áru átvételekor, a GLS futárszolgálat dolgozójának történik. Az ár csak Magyarország területén érvényes.